Spring/Parkour

Info

På dette hold skal vi give den hele armen med både spring og parkour! Det kommer til at foregå indenfor og udenfor - hvis vejret tillader det.

Inde i hallen skal vi lære at springe trampolin og bane, men vi skal også stå på hænder, lave tricks og brænde energi af! Udenfor finder vi et sted at lave tricks i ægte parkour stil - vi forvandler gader og legepladser til vores egne springbaner.

Holdet er for drenge i alderen 9-14 år. Vi starter fra bunden, så der er plads til alle niveauer! Det kræver bare et par udendørs sko og en masse energi.

Instruktøren, Lukas, har erfaring inden for både gymnastik og parkour. Med springgymnastik siden 5. klasse og et efterskoleår fyldt med spring og parkour glæder han sig til at lære fra sig! Han har herefter arbejdet med gymnastik i Græsted Gymnastikforening og med spring/parkour i Helsinge Gymnastikforening.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen